Service

Reparaties

Reparaties onder garantie
Neem contact op met uw SKIL-dealer voor reparaties (samen met het aankoopbewijs). Uw dealer zal ervoor zorgen dat de reparatie wordt uitgevoerd door een gekwalificeerde reparateur. U kunt uw gereedschap voor reparatie terugbrengen zonder de accessoires en koffer. Uw gereedschap mag niet gedemonteerd zijn. De reparatiekosten worden volledig door SKIL betaald. We kunnen u ook in plaats van een reparatie een vervangproduct aanbieden.

Reparaties buiten garantie
Neem contact op met uw SKIL-dealer voor reparaties.

Reserveonderdelen

COVID-19 beïnvloedt elk onderdeel van ons leven en ons werk. We willen u laten weten dat we u vanwege leveringsproblemen geen reserveonderdelen kunnen leveren. Op dit moment kunnen we niet eens bevestigen wanneer onze reserveonderdelen beschikbaar zullen zijn. Mogen we aanbevelen dat u onze website blijft controleren op updates. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor kan ontstaan.

Garantie

Alle SKIL gereedschappen worden nauwgezet gecontroleerd, uitvoerig getest en onderworpen aan de strikte kwaliteitscontroleprocedures van SKIL. Daarom biedt SKIL een garantie op zowel zijn elektrische gereedschap als zijn meetgereedschap.

Voor SKIL gereedschap geven wij garantie volgens de volgende bepalingen:

Garantie voorwaarden

Handleidingen

Zoekt u een handleiding? Op elke productpagina kunt u de handleiding downloaden. Oudere SKIL gereedschappen vindt u terug in ons productarchief.

Andere vragen

Voor alle andere vragen kunt u ons contactformulier invullen. Wij doen ons best om u binnen 2 werkdagen te antwoorden.